Procedura zawarcia umowy o współpracy międzynarodowej
Krok 1. Jednostka wnioskująca o zawarcie umowy powinna przesłać do Działu Współpracy Międzynarodowej jej szkic we wszystkich wersjach językowych, w jakich planowane jest podpisanie umowy. Jeśli umowa ma zostać podpisana wyłącznie w języku angielskim, wymagane jest dostarczenie polskiego tłumaczenia.
Krok 2. Dział Współpracy Międzynarodowej przekazuje umowę do Zespołu Radców Prawnych, który następnie dokonuje weryfikacji jej treści. Zespół może poprosić o wniesienie poprawek do treści umowy.
Krok 3. Po akceptacji treści umowy, Dział Współpracy Międzynarodowej przesyła informację jednostce wnioskującej, celem przekazania do akceptacji Rady Wydziału, która głosuje nad przyjęciem lub odrzuceniem danej umowy.
Krok 4. Po akceptacji Rady Wydziału jednostka wnioskująca przesyła do Działu Współpracy Międzynarodowej za pośrednictwem EZD dokumentację zawierającą:
Krok 5. Po zaakceptowaniu i podpisaniu umowy przez JM Rektora, Dział Współpracy Międzynarodowej: